Garantie en Klachten

 

Garantie

Ik doe mijn uiterste best om mijn producten in goede staat bij u aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij te maken. Neem hiervoor contact met mij op via info@dailysoaps.nl en vergeet niet om een foto van het product mee te sturen, waarop duidelijk de gebreken te zien zijn. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik u kosteloos een nieuw product opsturen. Wanneer dit product niet meer verkrijgbaar is kunt u een van de andere producten uit de webshop kiezen ter vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dailysoaps.nl. Ik zal in dit geval zo snel mogelijk contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.